Tiedän mitä olet tehnyt (ja teet) helmikuussa

Olen kävellyt mudassa.

 Olen kävellyt lisää mudassa. On muuten perkeleen liukasta.

Olen katsonut aurinkoon.

 

Olen katsonut arkkitehtuuria.

 

Olen katsellut joulukoristeita. Mitäpä niitä riisumaan, kun mikään ei ole auki. Asiat ovat jääneet sellaisiksi kuin ne joskus olivat. Meitä muistuttamaan.

Olen tuijottanut seinää, jossa on maisema jota voisin tuijottaa livenäkin vaan en kesäasussa. Vielä.

 

Olen mennyt sillan alle.

 

Olen ihaillut villiä sisäänkäyntiä.

 

Olen kävellyt hautausmaalla Antti Holman oopperajuhlia (suosittelen!) kuunnellen ja olin kuolla nauruun. Mikäpä olisikaan sopivampi paikka delata kuin hautausmaa! Olisi siinä ennen kupsahdusta voinut kaivaa oman hautansa.

 

Olen kävellyt lumessa.

 

Olen kävellyt lisää lumessa.

 

Olen katsellut lintuja.

 

Olen tervehtinyt joutsenia.

 

Olen tappanut joutsenen.


Comments

  1. Auts, siihen se joutsen sitten kuoli.

    Olen kuullut ihmisten kehuvan noita Holman oopperajuttuja, pitää varmaan joskus jaksaa kuunnella.

    Nuo mutakuvat ovat kuin Suomen syksyä, niin kotoisan näköistä.

    Kuvauksellisissa paikoissa olet kulkenut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, Photari on turvallinen paikka murhata kaikenlaista :D

      Luulen, että osaisit arvostaa Holman oopperajuttuja! Minulla ei kummoisia odotuksia niiden suhteen ollut, joten oli mahtiyllätys miten hauskoja ovat. Ja alkoi ihan tehdä mieli mennä oopperaan, apua :D

      Mutakuvat sopinevat myös Suomen kevääseen, kun lumi sulaa ja maa jalkojen alla paljastuu, aurinko lämmittää routaisen maan ja keittää mutalillun. :P Itse ajattelin toistaiseksi vältellä tuota puistoa, koska en enää jaksa joka paikassa joutua mutamiinaan. Ihan meni jo hermo liukastellessa, kun ei millään meinannut päästä eteenpäin :D

      Delete
  2. Kiinnostavissa paikoissa olet käynyt!

    Mulle Antti Holma on ihan tuntematon, tai siis tiedän kyllä tyypin, mutta en ole ikinä kuunnellut/lukenut häneltä mitään. Kovasti on miestä kehuttu, joten pitäisi ehkä tutustua..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaikki nämä mestat alkavat olla vähän turhankin tuttuja minulle. Ihan siis kyllästyttää: silti en uskalla kurkistaa, mitä fillarille kuuluu – että mahtaako olla ajokunnossa :D Tosin kun suunnilleen joka päivä satelee, niin eipä paljon kiinnosta polkea. Tulisi nyt hieman vakaammat säät!

      Kokeile ihmeessä Holmaa (voi kuunnella Spotifysta tai sitten YleAreenasta, kuten S tuolla alempana mainitsi), voihan sen jättää kesken jos ei kiinnosta. Minäkään en ole Holman kirjoja lukenut eli nämä oopperajuhlat ovat ensi kosketukseni Holman tuotoksiin.

      Delete
  3. Olet mestari valokuvaaja. Siellä päin on kiinnostavia kulmakuntia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! :) Itse on enää vaikea nähdä näiden arkisten kulmien kiinnostavuutta. Siksi ei oikein tule blogattuakaan usein, kun tykkään laitella kuvia ja sitten mietin, että tällaista samaa skeidaa taas. :D

      Delete
  4. Ihania kuvia taas! Ja juu, täältäkin vahva suositus Antti Holman oopperapodcast-sarjalle (Yle Areenasta löytyy) ja jos haluaa vähän rankempaa huumoria niin saman miehen Radio Sodoma on ihan verraton. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja onneksi löytyy myös Spotifysta, niin voi ladata jaksot puhelimeen ja kuunnella ilman nettiä. Minulla on datapakettidraaman takia erikoisjärjestelyt :D Radio Sodoman olen myös lisännyt kuuntelulistalle, onneksi sekin löytyy Spotifysta!

      Delete
  5. Joutsenen puolisolle jää suru.
    Melkein toisen mokoman juttuja ehdit vieläkin tehdä helmikuussa. Upeat kuvat ovat vahva todiste.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eipä ole oikein muuta tekemistä ulkomaailmassa kuin lenkkeillä. :D Podcastien kuunteleminen on kyllä tuonut tosi paljon iloa ulkoiluun!

      Delete
  6. Kiitos taas upeista kuvista. Muista, ettei täällä Suomessa tällaista näe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Totta, minulla on toisinaan suuria suhtautumisvaikeuksia, kun iskee päälle massiivinen turhautuminen vähän kaikkeen.

      Delete
  7. Kaunista kaunista kaunista, mutta mudassa kävely ei niin kivaa. Löydät aina niin upeaa kuvattavaa Lontoosta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mudassa kävely on aivan kamalaa varsinkin jos yrittää siellä lenkkareissa liukastella niin kuin minä :D Omaan silmään kaikki on niin arkista, että on vaikea löytää sitä hurmioitumista.

      Delete

Post a Comment

Kivoihin kommentteihin vastaan, ikävät lähetän Helvettiin ja niihin vastaa jos jaksaa Saatana.