TÄÄLLÄ EN PYYTELE ANTEEKSI

Tuli tauko, koska oli (on edelleen) liikaa ideoita. Kun on liikaa ideoita tapahtuu sellaista, etten toteuta niistä yhtäkään. Toisin sanoen ei tapahdu mitään.

Eräs ideani on, että perustan uuden blogin, koska tämä nykyinen ei oikein sovi uuteen tyyliini. Sitten mietin, että olen perustanut tässä elämäni aikana noin 78361 blogia enkä edes muista kaikkien niiden nimiä, joten haluanko taas kuopata yhden blogin ja perustaa uuden ja unohtaa lopulta molemmat?

Minulla ei ole dementiaa, by the way. On vain (ollut) liikaa blogeja.

Joten. Päätin, että vaihdan tämän blogin nimen ja kuvauksen ja jatkan likaiselta pöydältä.


Ja mikä on uuden likaisen blogini pointti?

Se on tarve kirjoittaa, avautua, purkautua, perata ideoita, harrastaa.

Käyn vuorilla lähes päivittäin ja siellä alkaa ajatus lentää usein niin korkealle, että alan epäillä syöneeni sieniä tai olemaan syömättä lääkkeeni.

Lisäksi (tämä on pahin) keittiöremontti alkaa (jos alkaa) parin viikon kuluttua ja taidan tarvita avautumiskanavan sitä(kin) varten. Olen melko varma, ettei mikään mene niin kuin pitää eikä remontti varsinkaan valmistu kahdessa viikossa niin kuin on arvioitu. Jos nyt valmistuisi edes kahdessa vuodessa.

Blogin nimi on TÄÄLLÄ EN PYYTELE ANTEEKSI, koska en tosiaankaan aio enää ikinä pyydellä olemassaoloani (joka sivumennen sanoen aiheuttaa joillekin valtavaa pyllykipua) anteeksi. Olen mitä olen ja jos ei miellytä, voi suksia vaikka vittuun.

En aio myöskään mielistellä ketään enkä siistiä suutani: pointtini on nimenomaan olla epäsiisti.

Huom. mielistelemättömyys ei ole sama asia kuin olla mulkku. En ole mulkku enkä katsele toisia mulkkuja. Piste.

Ja vielä: kirjoitan tätä blogia itselleni. Kyllä, niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin niin tarvitsen tällaista nyt OMAA PiKku itseäni varten ja minulle on aivan samantekevää lukeeko tätä kukaan. Parempi varmaan, ettei edes lue.

Comments

  1. Häh hää, kyllä luetaan!
    Mainio idea ja nimi! Itselläni on ihan tuo sama, ideoita on välillä runsaastikin, mutta säilön ne sen yhden ja ainoan blogini luonnoksiin myöhemmin tarlkasteltaviksi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minulla on muistivihko (sekä ihan fyysinen että koneella oleva), johon kirjaan kaikenlaista. Lisäksi pää on niin täynnä tavaraa, että vähempikin riittäisi. :D

      Tämä blogi on minulle tavallaan paluu juurille eli päiväkirjamainen avautumiskanava varmaan eniten – tai sitten ei. En tiedä, miten kiinnostavaa muille, mutta itse tarvitsen tätä juuri nyt.

      Delete
  2. Olipas mahtava bongata mun blogini sivulistasta sinulta uusi päivitys! Täytyykin päivittää sinne blogisi uusi nimi. 😊 Sinä olet kyllä ollut ehtivä, kun olet ehtinyt perustaa noin monta blogia. :-D Mä en ole saanut edes blogini nimeä vaihdettua, vaikka ole miettinyt sitä about 12 vuotta.

    Ja rehellista puhetta tarvitaan aina, joten jään odottelemaan innolla. <3 Ihana oot. 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen kaivannut arkista, epäsiistiä ja -sovinnaista avautumiskanavaa, kun en viitsi kirjablogiani pilata näillä lätinöillä. Se yritän pitää edes jotenkin asiallisena, vaikka vaikeaa on :D

      Jostain syystä tykkään perustaa blogeja: Tosin suurinta osaa en edes jaksanut päivittää kuin joitakin kertoja. Nyt tavoitteeni on, että aina kun haluan perustaa blogin, en perusta. :D :D Voin vaihtaa vain nimen!

      Oli niin ihana saada sinut takaisin – ehti tulla ikävä!

      Delete
  3. Ellu is back <3 Go for it, muru!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, kiitos! Saas nähdä kuinka kauan olen back tällä kertaa. Toistaiseksi on vielä intoa :D :D

      Delete

Post a Comment

Kivoihin kommentteihin vastaan, ikävät lähetän Helvettiin ja niihin vastaa jos jaksaa Saatana.